Среда, 18.06.2025, 11:13
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [20]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Мои статьи

Редагування та форматування тексту.

«Редагування та форматування тексту в текстовому

редакторі Word. »

Мета уроку:

Дидактична:

  • навчити студентів форматувати текстовий документ;
  • формувати навички свідомого планування своєї навчальної діяльності;
  • поглиблювати знання змісту, реквізитів, вимог до оформлення ділових паперів;
  • закріпити практичні навички використання документації;
  • удосконалення вмінь працювати з документами;

Розвивальна:

  • розвивати самостійність у засвоєнні навчального матеріалу;
  • розвиток мовлення, мислення, пам’яті (вміння аналізувати, виділяти головне, робити узагальнення, висновки);

Виховна:

  • виховувати впевненість у своїх силах, колективізм;
  • естетичність у оформленні тексту.
  • виховувати дотримання норм культури спілкування.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і навичок.

Обладнання: ПК, прикладне програмне забезпеченняWord, завдання,

теоретичний матеріал, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності з використанням технології «Мозковий штурм»

Викладач.. Пригадайте, будь ласка, з уроків української мови: які стилі мовлення ви знаєте? (художній, публіцистичний, науковий, офіційно-діловий, розмовний.)

Викладач.. Навести приклади документів, які належать до офіційно-ділового стилю. ( розписки, заяви, службові листи, реферати тощо.)

Викладач.: Давайте повторимо стилі і жанри мовлення та вимоги до ділового мовлення. На уроках української мови ви вже навчилися складати документи офіційно-ділового стилю. НТП потребує впровадження у життя сучасних засобів – комп'ютерної техніки. Тому сьогодні ми навчимося з вами, як правильно оформляти (форматувати) документ набраний на ПК. Для повторення вивченого матеріалу проведемо з використанням технології « Мозковий штурм » тестування з теми «Фрагменти тексту» (5 хв) (Є.Шестопалов. Комп'ютерні тести, практичні роботи.)

 

II. Оголошення теми та визначення очікуваних результатів

Тема сьогоднішнього уроку : «Редагування та форматування тексту в текстовому редакторі Word. »

 

Мета сьогоднішнього уроку навчитися

•форматувати текст, форматувати символи, абзаци, сторінки текстового документа;

•естетично і привабливо оформлювати текстові документи;

•свідомо планувати свою навчальну діяльність;

•самостійно засвоювати навчальний матеріал.

 

III. Вивчення нового матеріалу

Щоб досягти мети сьогоднішнього уроку пропоную об'єднатися у три групи. Кожна група виконує своє завдання.

Завдання групам:

1 група — вивчити форматування символів за підручником І.Т.Зарецької

«Інформатика 10—11» (с. 297, § 10, п. 10.5) за планом:

1.Що таке форматування символів?

2.Що передбачає шрифтове оформлення документа?

3.Розкрити поняття:

•вигляд шрифту;

•написання шрифту;

•розмір шрифту (кегель);

•колір шрифту.

2 група — вивчити форматування абзаців за підручником І.Т.Зарецької «Інформатика 10—11» (с. 298, § 10, п. 10.5) за планом:

1.Що таке абзац?

2.Що таке форматування абзаців?

3.Що передбачає форматування абзаців?

4.Розкрити поняття:

•вирівнювання абзаців;

•абзацні відступи;

•інтервал між абзацами;

•інтервал між рядками;

•марковані списки.

3 група — вивчити форматування сторінки за підручником Ї.Т.Зарецької

«Інформатика 10—11» (с. 300, § 10, п. 10.5) за планом:

1.Що таке форматування сторінки?

2.Що передбачає форматування сторінки?

3.Розкрити поняття:

•настроювання розмірів сторінки;

•орієнтація сторінки;

•способи подачі паперу;

•обрати принтер для друкування;

•становлення позицій табуляції.

Групи працюють за ПК. Викладачь коригує діяльність, і надає допомогу в разі виникнення труднощів.)

 

IV. Закріплення матеріалу

На робочому столі знаходиться папка з ім'ям «Група»

Кожному учню дається завдання, яке він повинен виконати для закріплення вивченого.

Завдання:

1. Складіть самостійно заяву і оформіть її на комп'ютері:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 1.

Директорові з проханням перевести вас із одної групи в іншу;

Варіант 2.

До вищого навчального закладу {наприклад: Херсонський державний університет). Дотримуйтеся вимог.

2. Виконати дії над заданим текстом:

 

 

1.Вказати, яким видом шрифту та розміром набраний текст.

2. Встановити заголовок тексту Агіаl розміру 26.

3.У першому абзаці встановити написання: жирний підкреслений курсив,

червоним кольором з відступом першого рядка 2 см.

4. Встановити розріджений інтервал на 1,5 пт.

5. Вирівняти текст .

6. Промаркувати абзаци тексту.

7. Встановити розміри сторінки формату , А4 альбомної орієнтації.

8. Змінити розміри полів сторінки: ліве і праве—- 25 мм, верхнє і нижнє — 31 мм.

9. Зберегти документи у своїй папці.

 

V. Підсумок уроку.

  1. Що було цікавим?
  2. Що було важким?
  3. Чого ми навчилися сьогодні?
  4. Чи вдало ви вибрали досягнення мети?
  5. Для чого ми вивчаємо форматування тексту, де воно використовується?

 

VI. Домашнє завдання

Прочитати: І.Т.Зарецька «Інформатика 10—11» (с. 297—300, § 10, п. 10.5)

Категория: Мои статьи | Добавил: Deya (29.01.2020)
Просмотров: 137 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz